• Ul. Waryńskiego 6, Radom

Anna Janczyk

anna janczyk naoku

Anna Janczyk

Optometrysta / Kontaktolog / Stylista opraw okularowych
  • Zawód:
    Optometrysta, Kontaktolog
  • Główne umiejętności:
    optometria, kontaktologia, stylizacja opraw okularowych, dobór szkieł optycznych
  • Certyfikaty:
    Stylista Opraw Okularowych Master Class, Sprzedaż okularów progresywnych, Aplikacja soczewek kontaktowych, Indywidualne dopasowanie okularów, Power Talking, Profesjonalny dobór produktów optycznych
  • Edukacja:
    Wyższa Szkoła Nauk o Zdrowiu w Warszawie

Biografia

Pani Anna ukończyła Optometrię w Warszawie. Ponadto tytuł magistra uzyskała na kierunku Zdrowie Publiczne ze specjalizacją Zarządzanie w placówkach medycznych. Tytuł kontaktologa uzyskała w 2022 roku. Pracę w salonie optycznym NAOKU zaczęła w 2020 roku na stanowisku sprzedawcy opraw okularowych. W 2022 roku ukończyła 3 etapowy kurs stylisty opraw okularowych Olafa Tabaczyńskiego, z tytułem Master Class. Swoją wiedzę z zakresu optyki zdobyła na wielu kursach branżowych, które mogą Państwo zobaczyć poniżej.

OPTOMETRIA
KONTAKTOLOGIA
MARKETING PRODUKTÓW MEDYCZNYCH

Moim głównym zainteresowaniem jest optometria. Pracę w gabinecie zaczęłam pod okiem okulisty Łukasza Stysiaka, który wciąż czuwa nad doskonaleniem moich umiejętności. Kontaktologii uczyłam się od najlepszych specjalistów w branży takich jak Tomasz Tokarzewski w Alcon Academy. Potrafię dobierać soczewki kontaktowe sferyczne, multifokalne i toryczne. Swoją pracę magisterską przygotowałam na temat Marketingu produktów medycznych i jest to również jedno z moich zainteresowań.

Stylistka opraw okularowych

Stylizacji opraw okularowych uczyłam się od znanego w Europie stylisty Olafa Tabaczyńskiego, który opracował autorską metodę doboru oprawy do indywidualnych cech Klienta. Wiem jak dobrać oprawę okularowa aby idealnie pasowała nie tylko do kształtu twarzy, ale również osobowości, sylwetki czy indywidualnej pigmentacji skóry. Kolor oprawy dobieram po uprzednim przeprowadzeniu analizy kolorystycznej Klienta.